۱-   دوست دارم از فروشگاه اینترنتی خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ:  دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت ما با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

۲-   نحوه ی ارسال کالا چگونه هست و هزینه آن را چگونه پرداخت کنم؟

پاسخ : در مراحل ثبت سفارش هزینه ارسال به روش های گوناگون به طور خودکار محاسبه شده و شما گزینه مورد نظر خود را انتخاب میکنید, برای مشاهده کامل روش های ارسال و جدول تخفیف اینجا کلیک کنید.

۳-   آیا برای خرید اینترنتی از فروشگاه، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید, با عضویت در سایت می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

۴-   از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام چگونه می توانم مطلع شوم ؟

پاسخ:  برای اطلاع از وضعیت سفارش خود می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک بر روی گزینه “تاریخچه سفارشات” از وضعیت سفارش خود مطلع شوید, ضمن اینکه چگونگی پیشرفت مراحل تایید سفارش تا ارسال کالا مرحله به مرحله برایتان ایمیل میشود تا در جریان وضعیت مرسوله خود باشید.